Ger upp

10 09 2012

Idag mådde jag så dåligt att jag fick lov att vara hemma från jobbet. Efter samtal med sjukvården konstaterades att jag borde åka till akuten och få dropp, då jag pga illamående hade gått ner 1,5kg på en vecka. Tyvärr så får akutbesöket vänta tills dess att det kommer någon som kan ta hand om Lillfisan. Älsklingen är tyvärr inte anträffbar då han är och spelar golftävling på Bro Hof idag. Svärmor har i alla fall lovat att komma hit efter jobbet. Sen får vi se om det är hon som följer med mig till sjukhuset i vanlig ordning, eller om älsklingen gör det när han kommer hem.

20120910-112208.jpg

Här är älsklingen och leker. En dröm som går i uppfyllelse för hans del.

Åtgärder

Information

2 responses

11 09 2012
Fina Frun

Oj då hoppas allt går bra!

11 09 2012
pyzen

Allt gick bra. Har fått medicin som självklart fick lov att beställas på Apoteket. Så jag får vara dålig ett par timmar till.

Kommentera

