Herregud

27 09 2013

Dagarna springer ifrån mig. Känns som att det var igår jag skrev förra inlägget.

Nu börjar i alla fall födelsedagsbonanzan här hemma. Styvdottern på fredag, dotter och sambo den 14:e, pappa den 20:e, svågrarna 22:a, och sist men inte minst svärmors 60-års dag den 25:e oktober. På måndag börjar baket inför kalasen vi skall ha här hemma. Sen blir det nog lite till svärmors dag. Hon har beställt en tårta. Ska försöka mig på lite annat också.

Trivs fortfarande otroligt bra med 5:2 dieten. Har nästan helt tappat sockersuget, vilket jag tycker är jätteskönt. Vet att många har synpunkter på denna diet. Men jag säger som så. Låt alla göra det som känns bra för dem. Så blir alla glada.

Ikväll så blir det idol som vanligt. Kommer säkerligen reta mig på någonting. Har ännu ingen favorit. Så det ska bli kul att se hur de presterar ikväll.

Åtgärder

Information

Kommentera

