Saknad

1 11 2013

Har idag lämnat Lillfisan hos mormor. Så helgen består i princip av mig och Miniplutt. Sambon har redan gått och lagt sig. Han skall iväg och spela golf imorgon (hallå! Det är november), så det var ju trevligt att äta middag ihop idag i alla fall. Styvdottern är på halloweenfest med övernattning. Och imorgon skall hon iväg till fd grannen och bleka håret.

Känner mig lite lätt bitter som sitter här själv i soffan. Jag måste tydligen vara ett jättebra sällskap eftersom till och med 5-åringen flyr mig. Men jag saknar henne av hela mitt hjärta. Även om vi ofta är som hund och katt här hemma.

20131101-212238.jpg

Och ibland kan de faktiskt leka utan att den ena är lite för påstridig.

Åtgärder

Information

Kommentera

