Recap

25 06 2014

En av de bästa midsomrarna i vuxenkläder måste jag nog säga. Sambon hade en golftävling. Själv firade jag och barnen med svärmor och Jessika och hennes son. Barnen lekte. Vi hade en liten majstång. Nyopererade svärmor gick på morfin, men hade trevligt trots smärtorna i foten.

I övrigt så lunkar livet på. I helgen skall det flyttstädas. Och på tisdag äger vi bara ett hus. Så skönt. Nu ska vi spara pengar så att vi kan göra allt som vi vill med nya huset. Prio ett är just nu ett förråd. Och förhoppningsvis kommer det bli klart innan året är slut. Jag behöver ju mitt kontor som just nu är förråd.

Men om en månad så börjar miniplutt på dagis, och då kommer jag ha möjlighet att rensa en hel del.

Nu ska jag njuta av lugnet. Hemma själv med barnen, som faktiskt sover utan knussel idag.

Åtgärder

Information

Kommentera

